вторник, май 04, 2010

СЪДЪРЖАНИЕ НА ТОЗИ БЛОГ

СЪДЪРЖАНИЕ НА ТОЗИ БЛОГ

Скъпи приятели (да се разберем, щом ме четете, значи сте ми приятели!),

Сигурно сте забелязали, че от известно време насам понамалих темпото на публикуване в този блог. Не че мерака ми да дам воля на това, дето ми напира отвътре е намалял. Хич и не си го помисляйте! И все пак, причина има, колкото прозаична, толкова и значима: в този живот има и други важни и необходими неща освен да си поддържаме хобито и да си лъскаме егото, като например да се работи за да се печелят пари. И когато времето започне да не ви стига, ха сега, познайте вие откъде ще "отрежем". То си е ясно.

Въпреки казаното по-горе, искам да споделя, че възнамерявам да продължавам според възможностите ми и времето, с което разполагам, да публикувам тук. И тъй като ми се струва, че са се понатрупали доста неща вече, мисля, че няма да е излишно да ги поподредя малко, поне доколкото структурата на един блог позволява. Тази страница ще изпълнява занапред ролята на СЪДЪРЖАНИЕ на публикуваното от мен. Засега съм разделил написаното на осем (8) категории. Дали ще има и други - кой знае?

И накрая, нека ви подсетя - пиша тези неща за лично удовлетворение, но и за вас - моите читетали. Затова, почешете ме по егото (не е задължително да е "по косъма") и пращайте отзиви за написаното.

Така де, "Стига ми тази награда..." :)

АВТОРЪТ




РАЗКАЗИ

1. КЪРЪК (НОВА ПУБЛИКАЦИЯ)
2. ЗЪБАР
3. ЙЕС СЪР!
4. Кифла + шкембе чорба = СЕКС
5. Уйооо...
6. Емигрантски пари
7. Бисо, или рецептата за емигрантския успех
8. Бисо в съда
9. Митковите проблеми и... врабците
10. Борчески обяд
11. Екзистенциален въпрос
12. Африканерът
13. Рецепта как да си подобрим състоянието
14. По-силна от смъртта
15. За ползата и вредата от козметиката
16. Измамата
17. Управление на гнева - ШЕГА (не е от мен, но ми хареса!)
18. Съкровището на Политбюро




ПОЛИТИЧЕСКИ АНАЛИЗИ

1. Наистина ли ставаме за Европа?
2. Загадката на бюджет 2006
3. Парадоксите в живота на българите през тази година
4. Демографски анализ
5. Двойни стандарти за българските граждани
6. ЕС+BG или може би… ЕС+BG но… без българите
7. Двойни стандарти и политическа неврастения у нас
8. За електричеството като за лечебно средство
9. Да разлаеш песовете!
10. Осанна за българската “култура”
11. Европейският съюз, българите и... циганите
12. За новостите при определяне на кастовата система в България
13. Какво мислите за изборите у нас? Ще се промени ли нещо този път или…?
14. Кой трябва да се страхува от глобализацията?
15. Китай и… изчезващите българи
16. Българи, вижте какво е останало от нас!
17. Вие питате… аз отговарям
18. Избори ли? Да не се шегувате?
19. Кой подбужда циганите у нас?
20. Ние българите, наистина ли сме общество?
21. Моят новогодишен поздрав за вас
22. Българите и Биг Брадър


КОМПЮТРИ И ИНТЕРНЕТ


1. Блог и бизнес
2. Направете вашия сайт печеливш
3. Как да планирате вашия сайт
4. Изберете как да идентифицирате вашия сайт (Domain)


БИЗНЕС

1. Автоматизиране на връзката с клиентите
2. От уста на ухо - най-добрата реклама
3. Интернет сайтовете в полза на реалния бизнес


ОНЛАЙН ЖУРНАЛИСТИКА

1. Що е това телевизия и оставя ли място тя за нас - хората?
2. Блог, журналистика и… бизнес


ПОМОЩ ЗА ТЕЗИ, КОИТО ИСКАТ ДА ЕМИГРИРАТ

1. Информация и емиграция
2. За тези, които искат да емигрират

ARTICLES IN ENGLISH
The following content is taken from my publications with OhMyNews - South Korea (10 millions subscriber and 5000 reporters from all over the world). In my knowledge I was the first and only reporter from Bulgaria at the time.

СТАТИИ И АНАЛИЗИ НА АНГЛИЙСКИ

Съдържанието на тези материали е публикувано в най-големия за момента блог на OhMyNews - Южна корея (10 милиона абоната и 5 000 репортера от цял свят). Естествено публикациите ми са в английската секция... :)

1. The Gypsies vicious circles and the threat to the EU
2. Globalization a Key Weapon Against Terror
3. Eastern European Immigrants as EU Threat?
4. European Unity Gets a Wakeup Call
5. The Democracy Trap
6. Political Inertia Threatens Economic Future

0 Comments:

<< Home