вторник, септември 06, 2005

МОЯТ НОВОГОДИШЕН ПОЗДРАВ ЗА ВАС

МОЯТ НОВОГОДИШЕН ПОЗДРАВ ЗА ВАС

Здравейте приятели!

Аве!

Колкото и малко да сте (засега де), Аз ви поздравявам!

Това писание ще се различава от предишните, така, както ви бях обещал. Сакън, да н`вземе някой да ме обвинява дето съм ви омръзнал. От туй значи най ме е страх! Пу-пу, да н` чуй Дявола!

А сега сериозно.

Когато започнах да пиша първото си ,,послание" като Графоманъ имах чувството, че се хвърлям надолу с главата в дълбоко езеро. Исках да се пробвам да предизвикам някакъв отзвук, интерес, ако щете, въобще - каквато и да е реакция. Причините бяха поне две. Първата - лична. Исках да докажа на себе си, че мога да създам нещо малко поне оригинално, което да достигне до съзнанието на тия, които ще го четат. Втората, форумът на в. ПАРИ не бе от местата, които са най-посещавани в българския Интернет. Прибавете и специфичната аудитория на вестника и отдалечеността й от такъв тип публикации. Ерго (виж в предишните ми писания ако не съм ясен) това бе удобно място за мен да се тествам. Исках да накарам хора, които по дефиниция не се интересуват от такова писане да ,,се обърнат към мен", да прочетат това, което пиша и ... да го харесат. Това щеше да е доказателство, че мога да направя нещо, което да предизвиква интерес и най-вероятно да въздейства.

Дали успях? Това е въпросът, нали? Според мен за 22 дни, колкото са изминали от първата ми ,,публикация" не е възможно да се даде категоричен отговор. Въпреки това, понеже е краят на годината (време за баланси и отчети) и понеже... страшно ми се иска да успея в това ми начинание, мисля че мога да си позволя един малък анализ.

1. Раздвижване има. Нещо се получи, макар и да е много по-слабо, отколкото очаквах.

2. Получиха се дори 2 отговора. Брей! Е това вече беше сюрприз! В този форум това не е най-често срещаното явление, нали? Хората си гледат работата, влизат вътре за да прочетат това, което ги интересува и... бързат да си отидат. Има толкова интересни неща, които имат да свършат, а и Интернет предлага толкова много... И все пак, случи се. Казват , че една лястовичка пролет не прави. Моооже! Ама нали тук въпросът не е за запролетяване, а за предизвикване на участие.

3. Прави ли ви впечатление разпределението на бройката на посещенията? Ясно си личи кое е заглавието, което е предизвикало най-силен интерес. Ако ми разрешите да си кажа мнението чистосърдечно, дано интересът към споменаването на Биг Брадърс да е продиктуван от негативно отношение към тази абсурдна и обидна за човешкия интелект инициатива. Дано! Иначе бих се чувствал омерзен, като че ли съм се поддал на някаква мръсна игра, която хитричко ме е манипулирала. Искам още веднъж да го заявя най-ясно: За мен няма нито един положителен елемент в цялата идея на това предаване! Нито като хрумване, нито като реализация. Да не говорим за това, че като чуя аргумент от рода на ,,Ама как тъй, м`чи то таз игра в цяла ЕВРОПА и даже по света се играй. Няма холан да лишим ,,уважаемият" български зрител от таз придобивка на световната колтура, я (туй не йе правописна грешка, тъй приляга на култур-трегерите дет си вадят хляба от човешката простотия и душевна ограниченост)! ,, и чувствам как ме лови душевна алергия. Толкова ли за затъпяли ни приемат тия дето правят рейтингите на предаванията (вж. ЗА БИГ БРАДЪРС И ЗА НАС на http://forum.pari.bg/pari/viewtopic.php?t=863)? Толкова малко ли е останало от себеуважението им? Така малко ли заслужаваме всички ние та да ни третират с обидното отношение на ,,статистическа човеко-единица", която ТРЯБВА да се интересува от това, което предизвиква застопоряването на средностатистическия (моля простете тафталогията!) американски дебил пред телевизора? Или те не грешат?!?

Впрочем, да спрем с анализа дотук. Както споменах по-горе, нямам още достатъчно данни, а и времето за оценка не е достатъчно. Ама да видите какво ви чака догодина към края на декември... най-малко 100 страници отчет с таблици, графики и... абе майтап да става! Усмивки да има! Не се плашете, не съм чак толкова жесток.

И за да приключа в духа, в който започнах, искам да ви помоля всички вас, които по един или друг повод сте се спрели на това, което пиша и сте го прочели дотук (ма ш`ви кажа, здрави нерви требе да имате, ей!), ПОМОГНЕТЕ МИ ДА ПОСТИГНА ЦЕЛТА СИ!!! УЧАСТВАЙТЕ В ТОЗИ ФОРУМ, ЗАДАВАЙТЕ ВЪПРОСИ, ПРАВЕТЕ КОМЕНТАРИИ, ДАВАЙТЕ МНЕНИЯ...

Обещавам да направя всичко на което съм способен (а то не е малко, дума да нема!), да ви разсмивам, да жиля и да предизвиквам размисъл. Щото шъ знайте, на днешното време това му липсва. Ората вече не мислят, само действат. Станали сме значи като едни бурмички, болтчета и флашки (леле, сега пък Чарли Чаплин ми се пръкна пред душевния кръгозор с оня големия ключ в ,,Модерни времена" и с походката на сполетяна от тикове телескопична антена. Ужас!). Та затова, помогнете ми да си създадем едно наше местенце в безбрежния Интернет, където да можем да се поотпуснем, да се посмеем, да обменим МИСЛИ И ИДЕИ, където - да се ЧУЕМ и РАЗБЕРЕМ като човешки същества.

Желая на всички ви ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА! Нека щастието е ваш постоянен спътник, а усмивката спохожда по-често лицата ви през цялата 2005-та!

Амин!

Казах!

Графоманъ

© Захари Христов Върбанов Всички права запазени.

Posted on: Tue, Mar 8 2005 12:02 PM