НАПРАВЕТЕ ВАШИЯ САЙТ ПЕЧЕЛИВШ
Има безброй начини да правите пари, директно или индиректно, от вашия сайт.
Рекламирайте вашия сайт
Да имате сайт е едно. Да накарате хората да знаят за него - това е различно. Както с други аспекти на вашия бизнес, много е важно да накарате хората да възприемат активна позиция по отношение на вашия маркетинг и в резултат – да докарат трафик до вашия сайт. Поставете уеб-адреса си на следното:
Използвайте нещо такова: “Научете кой използваше Street Smarts дълго преди The Apprentice да стане популярен. www.streetsmartsmarketing.com “
Включете вашия уеб-адрес в края на вашето съобщение, записано но телефонния ви секретар. Поканете ги да посетят сайта ви за да получат безплатно материали или онлайн вестник.
За да бъдете успешни в Интернет маркетинга, необходими са дисциплина и ангажираност. Както вече стана дума, това не е предложение за бързо забогатяване. Става дума за установяване на една система и използването й. Система, която може да ви донесе много пари с времето. Система, която ще ви разреши по-голям контрол върху начина на генериране на вашите приходи. Най-сетне, система, която ви осигурява възможност за множество направления, от които да печелите.
Верният път към успеха
Спечелете бързо авторитет и доверие с Ezine. Едно от най-силните маркетинг средства, което съм използвал в моя бизнес е Ezine. Това електронно списание или вестник, доставяни през Интернет чрез имейл или чрез автоматична отговаряща система. Ezine спомагат за утвърждаване на търговската ви марка на пазара, стабилни доходи от промоция на продукти и услуги и най-важното – доверие. Ezine следва да е на върха на вашия списък от стратегии за реализиране на маркетинга ви. Има редица преимущества от писането и разпространението на Ezines:
Много компании в САЩ например, предпочитат да получават Ezines вместо обичайните вестници. Изборът им се дължи както на съображения, свързани с цената, така и на такива за ефективност. Все пак, някои компании изпращат както хартиени така и електронни вестници и бюлетини.
Някои от потребителите на Ezines опитват да работят с тях за месец – два, не получават бърз резултат и заключават, че идеята като цяло не работи. Има и случаи, когато някои клиенти разработват баз данни от 200 и повече абонати за по-малко от два месеца. Въпреки това, те решават, че нещата не вървят добре и спират да издават техния Ezine. В крайна сметка, всеки решава сам за себе си дали усилията по издаване на електронния вестник си заслужават. Помислете за това. Ако някой е натрупал толкова абонати за два месеца, колко биха станали те за година? Ако информацията ви е навременна и важна за вашия пазар, съществува реален шанс хората да споделят с техни близки и приятели и така да повишат видимостта на вашето издание още повече.
Понякога по-малко е по-добре от повече
Някои хора са максималисти по отношение броя на техните абонати. В някои случаи обаче е по-добре да имате списък с няколко хиляди или дори няколко стотин имена на хора и компании, които са прецизно подбрани и са готови да инвестират пари в моите идеи, отколкото списък от няколко десетки хиляди имена на хора, които никога не четат материалите ми.
Следва...
2 Comments:
защо не:)
Благодаря за един интересен блог
Публикуване на коментар
<< Home