сряда, март 01, 2006

Идея, която може да ви хареса

Идея, която може да ви хареса

Скъпи приятели,

Сигурно пролетта, която се е задала на хоризонта, ме разнежва, а може и причината да е във факта, че вече не се притеснявам, когато публикувам нещо тук. Така или иначе, имам едно предложение към тези от вас, които навестяват сайта ми от време на време и ме четат.

Реших да направя списък с имената на моите читатели и да им изпращам по имейл новите неща, които ще публикувам тук. Така ще съм сигурен, че нищо от това, което се е пръкнало в резултат на мисловните ми напъни, няма да ви убегне. За вас четенето, за мен - удовлетворението, че съм четен. Мисля, че е честно. Освен всичко останало, ще имам информация колко са читателите ми, а това, мисля че не се нуждае от обяснение доколко е важно за всеки, който сглобява фрази.

Затова ви предлагам, да изпратите вашия имейл адрес до мен. Предвид характера на този блог, уверен съм няма и да допуснете, че съм в състояние да постъпя другояче с имейлите ви, освен да си ги скътам и съхранявам за лична комуникация с вас. Все пак, за по-недоверчивите - ОБЕЩАВАМ ТЪРЖЕСТВЕНО ДА НЕ РАЗПРОСТРАНЯВАМ ДОВЕРЕНИТЕ МИ АДРЕСИ ПОД НИКАКВА ФОРМА, КЪДЕТО И ДА Е.

Уффф! Излезе по-дълго отколкото ми се искаше, ама нейсе - може и да свърши работа.

Чакам с нетърпение вашите имейл адреси. А ако сложите и по едно ИМЕ вътре - цена няма да имате. Аз пък ще зная как да се обръщам към вас. Кеф!!!

Искрено Ваш

Графоманъ